Wednesday, January 29, 2014

Love my new Logo ❤







Hello my dears! I finally got my logos and I can not tell you how happy I am :) My very talented friend Nadine Mira made them for me and I love them! If you want to see more of Nadines work, check out her website www.nadinemira.com! I hope you like them as much as I do! Me for my part, I'm gonna tie into work now


Hallo meine Lieben! Ich bin überglücklich, denn endlich habe ich meine eigenen Logos:) Meine sehr talentierte Freundin Nadine Mira hat sie für mich entworfen und ich liebe sie! Wer mehr von Nadines Arbeit sehen möchte, kann dies unter www.nadinemira.com tun. Ich hoffe, euch gefallen sie genau so gut wie mir! Was mich betrifft, so werde ich jetzt so richtig loslegen

Salut mes chers! Je suis trooop contente, finalement j'ai mes propres logos :) Mon amie Nadine Mira qui est très talent me les a fait et je les adore! Si vous voulez voir plus de son travail n'hésitez pas d'aller voir sur www.nadinemira.com. J'espère que vous les aimez autant que moi! Quant à moi, je vais m'attaquer au travail

No comments:

Post a Comment